Doorzoek de website

Contact

Reiki 4 you Houten
Aaltje Noorderwierlaan 76
1403 JE Bussum

06 1760 2164

reiki4youhouten@gmail.com

Ervaring van Madelon

06-02-2013 15:02

De maat is vol.

Als eigenaar van een buurtwinkel ben je altijd bezig met de zaak. 25 jaar ervaring hebben me geleerd dat ik meer afstand van de zaak kan nemen. Hoewel er altijd een zekere mate van alertheid is. Al is het maar de kans om gebeld te worden door Security van het alarm.

Eind van het jaar voelde ik me niet lekker. Vermoeid en merkte zelfs dat ik geen zin meer heb in de winkel. Mijn levensmotto is "Hij die iets wil, vindt iets; hij die niets wil, vindt een excuus".

Ik heb hulp nodig en vond die bij Reiki 4 you Houten van Ronald Smout. Van een kennis kreeg ik een tip en kwam zo bij hem. Wat Reiki inhoudt en hoe het werkt kan Ronald je prima vertellen. Het resultaat van de 4 sessies is indrukwekkend. Ik sliep weer goed, kon me beter ontspannen en merkte dat ik weer zit in de winkel kreeg. Ik ben er nog niet maar het resultaat van de eerste 4 sessies hebben er voor gezorgd dat ik in de drukke december maand met plezier een goede omzet heb kunnen draaien.