Doorzoek de website

Contact

Reiki 4 you Houten
Aaltje Noorderwierlaan 76
1403 JE Bussum

06 1760 2164

reiki4youhouten@gmail.com

De ervaring van Rop Haak

28-10-2013 23:22

Recht uit het hart heb ik mijn ervaring met jou en Reiki opgeschreven. Ik denk dat je gelijk hebt dat het met één keer niet gedaan is: dat zou op een wonder lijken en die komen niet al te vaak voor de laatste tijd…

Reiki was helemaal nieuw voor mij. De eerste behandeling van Ronald Smout voor mijn hardnekkige rugprobleem leek de pijn in volle hevigheid 'los' te maken, tijdens de behandeling en de rest van de dag. Ik heb even gedacht "waar ben ik aan begonnen?" Tot mijn verrassing bleek slapen geen probleem en de dag daarop begon pijnloos: geweldig! Het is nog niet helemaal over maar dit is een heel aangenaam, verrassend resultaat na maanden 'gewone' therapie.